Hierbij willen wij u informeren dat wij een zelfbedieningszuil hebben staan waarmee chauffeurs de importzendingen zonder tussenkomst van de balie de goederen kunnen laden. Wij komen de ontvangers/transporteurs hiermee tegemoet welke 1 a 2 zendingen komen afhalen.

Het is mogelijk om gebruik te maken van deze service als de laadpapieren (minimaal 3 uur) voordat de chauffeur komt laden verstuurd worden per e-mail aan onze balie met  als onderwerp SNELSERVICE plus de datum van belading. Onder laadpapieren verstaan wij een delivery/release order en een geldig douanedocument. Mochten er geen kosten op de zending staan (denk hierbij aan bv loodshuur/fycokosten) en de papieren kloppen krijgt u van ons een uniek PIN-nummer. Is er iets niet in orde krijgt u van ons een e-mail met daarin het probleem omschreven. Zodra we de juiste papieren/betaling ontvangen hebben krijgt u alsnog een PIN-nummer waarmee de chauffeur zich aan de zuil kan melden.

Instructies:

De eerste keer dat de chauffeur gebruik maakt van de zuil maakt hij/zij een pas aan, wij printen de pas direct uit zodat de chauffeur hier gelijk gebruik van kan maken. De chauffeur scant de pas en kan daarna het PIN-nummer invullen. Na het controleren van de partijgegevens wordt er een laadbon uitgeprint waarmee de chauffeur zich meldt in de loods.

 

Voordelen van dit systeem:

–          De chauffeur hoeft niet aan de balie te wachten.

–          Problemen worden van tevoren opgelost omdat wij de papieren van tevoren checken.

 

Het is geen verplichting om gebruik te maken van de zuil echter een keuze van de ontvanger/transporteur.

De bediening wordt nog gebruiksvriendelijker en sneller met behulp van een persoonlijke CTG-chauffeurspas die voorlopig nog kosteloos te verkrijgen is.

 

Indien er vragen zijn kunt u bellen/mailen naar de balie

Shirley Meijboom-Berghaan     

Ilona Moerkerke                            

Tel: 010-4165861